UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 3 November 2010

KAWAN, BERKAWAN & KAWAN MAKAN KAWAN

Aku sker berkawan dan sker cari kawan. Kawan perlu dalam kehidupan. Kawan perlu di saat kita memerlukan. Kawan juga untuk memberikan bantuan.

Tapi ada satu kawan yang aku tak sker! Kawan yang jenis.........

'KAWAN MAKAN KAWAN!'

* Ni sama macam kes kawan sker sabotaj kawan sendiri le nih........:(

7 ulasan:

Izatie berkata...

I baru nak tulis blog pasal kawan susah senang etc! Hihi. Susah skrg ni nak cari kawan yg betul2 kawan. Kdg2 hidup tanpa kawan lagi best ^_^

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

sedih tau bila kawan makan kawan..

pasti yang ayu suka,.kawan dialam maya..baik-baik sahaja..alhamdullilah..semua member blog pun sangat charing..

Mohd Rozaili Mohd Adnan berkata...

lagi teruk kalau kawan dah jadi lawan

mzhany berkata...

ha'ah hany pon pernah kena ngan kawan makan kawan nih...hurmmm ntahla tak faham knape kawan buleh makan kawan sendiri, kite ni ikhlas berkawan dgn dia...tapi aperpon semoga dijauhkan la dari dpt jenis kawan makan kawan nih....

LiNda berkata...

Kita jadi kawan yang baik di alam maya ini ok !

mmmuaah !! :)

ardinihumaira berkata...

memang rasa nak lempang je kawan makan kawan ni. sakit hati. huuuu

ArELeEz berkata...

dr mkn kawan, lebih baik makan nasik ke.. ayam kfc ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs