UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 6 November 2010

CERITA BAS EKSPRESS WAKTU HUJAN LEBAT

Bila hujan cam sekarang ni.....aku teringat cerita last week . Masa aku on the way balik kampung. Waktu tu hujan lebat. Memang my hubby bawak slow je coz pandangan tak berapa jelas.

Tiba-tiba ada sebuah bas ekspress ni potong keta aku punyalah laju! Aku tengok bas tu penuh dengan penumpang. Tapi pemandunya dengan berani bawak bas selaju itu! Huh!!!

Teringat aku kes kemalangan yang melibatkan bas ekspress sekarang ni. Makin banyak. May be sikap yang sama macam pemandu bas yang aku maksudkan tu agaknya yang menyebabkan perkara-perkara tu terus berlaku.

Masa belajar memandu dulu mesti dah diterangkan apa yang boleh dan apa yang tak boleh di jalan raya ni........Atau pun nak aje aku tanya pemandu bas tu (kalau boleh masa hari tu......) " Lesen beli ke?"......Gerammmmmmmmmmmm!

1 ulasan:

relevan berkata...

Lesen terbang atau lesen kopi o` tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs