UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 2 November 2010

CEMBURU ?........TAK BAIK

Ada yang cemburu bila tengok kebahagiaan orang lain. Mulalah berkira2 macam mana nak musnahkan kebahagiaan orang tu.Tak baik bersikap macam tu. Terniat dalam hati pun dah dikira tak baik.

Kalau orang lain bahagia.......seeloknya kita mendoakan kebahagiaannya berterusan dan mudah2an ia boleh jadi sumber inspirasi utnuk kita juga membina kebahagiaan.

Jangan jadi 'api dalam sekam'........kelak boleh memakan diri sendiri.......

10 ulasan:

lady XOXO berkata...

ahha.. betoi tu dear.. kita kena doakan n jadi kan sumber inspirasi erk.. ehehhe.. klu cam XO plak camner erk. .suka cemburu membuta kat MR EHEM.. ahahha punah

TWEETY BERT berkata...

kak.. ader org dengki ngan saya tgk saya kapel ngan lelaki yg dia minati... slalu kaco sy uwaaaaaaaaa.... bengang bertahun2....

akk telah di tag.. jum terjah belog saya!!

"FOLLOWER BERTUAH GIVEAWAY"

relevan berkata...

Yer..terutama cemburu buta..

Cik SHiNJU berkata...

Cemburu makan diri..
Cemburu utk kebaikan xpe..

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

nampaknya kak pun cemburu kamulah....

sebab sekarang dah ramai kawan..hehehe
(ini cemburu baik ker jahat eik?) hehhe

eelobor berkata...

betul kata ayu, sungguh cepat dia dapat kawan. malah dah ramai yg masuk komen kat sini

ardinihumaira berkata...

beul tu.. rugi je cemburu tak de pekdah pun.. wat hati sendiri sakit je kan.. :)

jeBateja berkata...

Den tak kiro...den tetap nak cemburu jugak...tapi den lom pernah cemburu kebahagian orang tetapi cemburu dgn pencapaian org....apa lagik ia buleh mengugat kedudukan den....emm..tak baik tul den ni....ahakz

nur berkata...

cemburu tanda sayang tapi kalau sampai memudaratkan.. macamana

ctpayong berkata...

cemburu...
a) wajib cemburu apabila...
b) harus cemburu apabila...
c) ....
d) ....

tapi bagi kes di atas...memang "dosa" lah

wallahua'alam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs