UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 23 September 2010

4 MADU........BESTTTTTTTTT..........

~ Aku dah tengok 4 MADU........Koranggggggggg dah ? :)


Oooppppssssss!!! Jangan terkojot baca tajuk entry kat atas tu ek....Hi3......Bukannye aku sker madu2 tu.......TAPI........aku sker filem komedi 4 Madu, yang baru ditayangkan di pawagam sempena Hari Raya baru2 ni. Aku tak lepas peluang tengok filem ni dengan my hubby & my princess. Masa tu hari raya ke-3!

Citer mengisahkan tentang Azlan (lakonan Saiful Apek) seorang pekerja biasa di sebuah chalet menerima surat yang menyatakan dia bakal mewarisi harta peninggalan aruah ayahnya yang bernilai 50 juta!

Dalam masa yang sama tanpa pengetahuan Azlan, adik tirinya yang bernama Azrul juga menerima surat yang sama. Mereka tidak pernah berjumpa dan hanya ditemukan di firma guaman yang menguruskan wasiat aruah ayah mereka itu.Kedua2nya mempunyai karektor yang berbeza.Azrul adalah seorang ahli perniagaan yang berjaya.

Tetapi bukan mudah untuk memiliki harta2 itu kerana ada syarat2 yang perlu mereka patuhi. Di antaranya, mereka mesti memperisterikan seorang anak yatim sebagai syarat pertama dan mencari seorang gadis buta untuk dijadikan isteri sebagai syarat kedua........

Dan selepas itu ada lagi syarat2 yang perlu mereka turuti. Nak tau??? Kenalah tengok baru tau......Hu3.....

Filem ini menggandingkan lakonan Saiful Apek, Rozita Che Wan, Fasha Sanda,Sazzy Falak, Almy Nadia, Ayu Raudah, Rosnah Mat Aris, Marsha & Bienda.

3 ulasan:

eelobor berkata...

tunggu anak besar sket lagi baru leh bawak dia masuk sekali tgk wayang. dah lama nie bersara sementara tgk wayang

ardinihumaira berkata...

kak.. dni nak ikut! huhu

azzey berkata...

eelobor: yelah budak kecik takut suasana gelap kt dlm panggung wayang tu......

ardinihumaira:alaaaaaa......dh terlambat la dni sayanggggggggg..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs