UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 6 September 2010

JAGA KESIHATAN......TAKUT2 HILANG SUARA

Lagi 3 hari je nak raya. Bila dah nak dekat2 raya ni besenye kita makin malas nak masak sendiri untuk juadah berbuka ( macam aku le tu.....he3..).

Bukan ape, takut jadi macam member aku sorang ni...sejak hari Sabtu lepas dia hilang suara. Dapat MC 2 hari. Tadi aku kal dia......rasa kelakor pun ada dengar dia bercakap. Tapi dia kata tak de makan apa2 yang lain pun. Lagi pun member aku ni jenis yang tak sker beli kat luar. Lebih sker masak kat rumah je........

May be faktor cuaca yang tak menentu sekarang. Lagi2 tak cukup rehat....sibuk dengan persiapan raya agaknya.......Anyway, mudah2an member aku tu cepat okay. Tak delah susah nak layan tetamu bak datang ke rumah masa raya nanti.

So untuk sume, jaga kesihatan ye....takut2 hilang suara nanti.....

6 ulasan:

eelobor berkata...

saya pun dah tak sabar ni nak balik kampung malam esok

ardinihumaira berkata...

betul3.. kena jaga kesihtana dekat2 raya ni :)

soclose2213 berkata...

hohoho mcm nak demam la azzey, selsema dah nie..=.=

azzey berkata...

eelobor: mesti dh siap packing sume baju2 kan??? *wink*
sy pulak balik mlm esok.....hu3...

ardinihumaira: bagus tu ..... :)

SC:Mkn VITAMIN 'C' cpt2! x pon mkn panadol cpt2....nanti melarat.....

ArELeEz berkata...

minum ais bnyk sgt kot..

azzey berkata...

Areleez: x juga dia kata...ntahlah, cuaca gak kot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs