UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 3 September 2010

PERKARA2 YANG DI LUAR JANGKA

Lagi beberapa hari je kita bakal menyambut hari raya. Dalam beberapa hari ini juga banyak perkara yang berlaku. Perkara2 yang di luar jangka..........

Salah sorang officemate aku admitted coz diabetic. Dia mengandung anak pertama. Admitted coz kandungan gula yang terlalu tinggi. Semalam aku dapat berita keadaan dia dah semakin okay. Harap2 dia boleh discharge secepat mungkin. Yelah, mesti sedih kan, kalau tak dapat beraya dengan family masa Hari Raya nanti............

Sorang lagi officemate aku dapat MC 7 hari bermula kelmarin coz jatuh tangga. Kesannya, pinggang dia sakit. Mudah2an dia cepatlah sembuh. Kalau beraya dalam keadaan sakit pun mesti tak seronok kannnnnnnn.......

Dan sorang lagi baru meninggal dunia hari Selasa yang lepas. Aku dapat berita tu masa on the way nak balik ke sini dari kampung. Tak sangka! Last week, on Friday baru je aku berbual2 dengan aruah. Tak nampak apa2 kelainan pun. Dia meninggal sebab darah tinggi.........Begitulah ajal. Kalau dah ajal, tak sape boleh mengelak......

* Bersyukurlah kita dengan kesihatan yang dikurniakan-Nya..........Mudah2an kita dipanjangkan umur untuk terus menikmati kehidupan ini bersam insan2 tersayang.......amin.....

2 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

betul tu syukur dengan apa kita dapat dan ada kan

azzey berkata...

SHARING: MUDAH2AN DIA AKAN BERI LAGI YG LEBIH LAGI KANNNNNNN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs