UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 3 September 2010

LAGU RAYA MENAIKKAN LAGI MOOD RAYA

Tengah dengar lagu raya sambil wat keja. Makin semangat pulak nak raya ni dan makin tak sabor nak beraya! Hi3.....

Kengkawan yang lain pun aku tengok makin tak semangat nak wat keja. Sume asyik citer tentang raya, baju raya, kasut raya, tudung raya, kuih raya dan macam2 raya lagilah.........Sume ni menambahkan lagi mood nak beraya!

Aku pun badan je kat sini, tapi hati dan perasaan sebahagian nya dah sampai kat kampung nun! Ha3.......Raya punya pasal, sume pun serba tak kena......

p/s: Tak sabor nak raya!!!!!!!

3 ulasan:

soclose2213 berkata...

hahahaha kelakar azzey ni..kalau sc pulak perasan tak sampai kampung lagi ni, baru sampai ayer hitam nak beli kerepek pulak...hohohoho

Sharinginfoz berkata...

dah kedengaran lagu raya kan

azzey berkata...

SC: Ha3......mmg betul.....mcm2 perasaan skrg ni....dh ngalahkan perasaan masa nak kawen dulu.....ha3......

Sharinginfoz: dlm keta masa drive td pun dgr lagu raya lagi.......sker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs