UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 7 September 2010

FANATIK TUDUNG !

Memang aku sker shopping tudung. Tapi lately, sejak shopping tudung untuk raya, dan window shopping untuk persiapan raya .........aku makin fanatik nak borong tudung! Tapi tudung sarung jelah. Yang lain2 jenis nak kena pin bagai tu aku tak minat le plak!

Tapi kalau aku shopping pun, bukan yang branded tu. Yang bersesuaian lah kannnnnn. Yang 10 hengget pun aku pakai juga. Yang penting selesa dan nampak chanteq!

Malam ni ada pasar malam kat Bangi. Tapi ade ke lagi ek? Coz dah dekat nak raya ni. Rasa cam nak pegi je lagi, borong tudung......hu3....Aku dah jadi 'fanatik' tudung sarung sekarang ni. Ada tak sape2 nak bagi tudung sarung kat aku as pressie.......sila lah roger2 ek....hi3........

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

:D dni pun ngah fanatik tudung gak kak

ArELeEz berkata...

ade! tp, u kene bayarlah utk pressie tuh! ha3.. larikkss..!

azzey berkata...

ardinihumaira: lg2 tgh sale giler2 sempena nak raya nih....mmg jd fanatik yg terhamat! ha3...

Areleez: its okaylah...thanks a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs