UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 3 September 2010

SELESAI SUDAH PROGRAM TADARUS

Alhamdulilah, selamat sudah majlis tadarus yang berakhir dengan majlis khatam Al-QURAN semalam. Tapi sayangnya aku tak dapat nak menjoinkan diri coz kena cover kawan yang cuti.

Tak dapat le aku nak tengok macam mana suasana majlis tu.......Cuma dengar citer dari kengkawan je.......Tapi yang penting sumenye dah selesai.

Mudah2an tahun depan dapat join lagi majlis yang seumpama ni......

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

InsyaAllah..
:)

azzey berkata...

ardinihumaira: amin.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs