UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 2 September 2010

PUASA YANG KE-23

Cepatnya masa berlalu kannnnnnnn.........Rasa baru semalam dengar pengisytiharan tarikh permulaan puasa. Hari dah masuk hari ke-23. Means, tinggal 7 hari je lagi untuk sampai ke tarikh 1 Syawal. Tak sabarnya nak tunggu saat2 tu.

Aku dah tak sabar nak rasa feel balik kampung menjelang raya nanti. Dalam plan........insyaallah aku akan balik pada 8hb depan. Lepas abis keje terus balik kampung. Malam Khamis tu aku dah sampai le ke kampung...........

Seronok dan memang tak sabar sangat2 dah ni. Dah mengalahkan emosi bebudak le pulak!.....He3........

Semalam ku ke PARAM........Makin banyak gerai yang dah tutup; tak berniaga. May be peniaga2 ni pun dah mula terkena 'demam' nak raya. Tu yang banyak gerai dah tutup tu.Aku plak, makin nak ke hujung2 pose ni makin malas nak masak sendiri untuk juadah berbuka. Rasa makin letih sangat! Tapi rasanye sebab semangat nak raya yang berkobar2........tu yang mengurangkan rasa rajin nak memasak tu.......

Anyway, rasa2 nyer korang sume pun mesti rasa cam yang aku rasa kannnnnnn.......So, apa kata kita berkongsi perasaan tu......Hu3.......:)

3 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

bnyknye 'rase'..! ;P

ardinihumaira berkata...

dni rasa nak raya :D hehe

azzey berkata...

Areleez: aneka rasa.....:P

ardinihumaira: akak pon....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs