UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 7 September 2010

SMS HARI RAYA YANG PERTAMA

Belum tiba hari raya lagi, tapi aku dah dapat sms hari raya dari sorang kawan lama ; NORIAH SALLEH yang dok kat Taiping. Dia send kat aku semalam. Ni kira sms pertama yang aku dapat untuk hari raya ni......

"Mohon ampun & maaf di Aidilfitri andai ada kesilapan lalu.....Sebulan berlalu Syawal menjelma.....Tempuhlah Ramadan penuh Kerahmatan.....SELAMAT HARI RAYA ........Noriah"


P/s: Dah lama tak dapat kad raya cam sekolah dulu3.......

7 ulasan:

ikiqzana berkata...

salam azey.. boleh panggil zana jer.

selamat hari raya aidilfitri yer.. :))

eelobor berkata...

tapi penghantaran kad raya masih relevan lagi

ardinihumaira berkata...

dni lom reka sms hari raya lagi. malam besok kena gigih reka ucapan. hehe

hamzah ian berkata...

nape la time skolah tak dpt kad raya.. sob2..

ArELeEz berkata...

org xdpt pun.. uhuks3..

Shu Shinju berkata...

tahun ni sekeping pon shu x dpt kad raya.. tahun lepas ada la jugak..huhu...:(

azzey berkata...

eelobor: mmg x sama nilai kad raya yg bese dgn sms kannnn....

ardinihumaira: send kat akak skali ye dni.....:)

hamzah ian: sy time skolah yg byk dpt kad raya

Areleez: kan org dah send ari tu......kat umah kamu le...mak dpt dh....x dpt lg ek?

Shu Shinju: next year akak send pd Shu...insyaallah, bg address Shu kat akak....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs