UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 20 September 2010

LAGI2 MONDAY BLUES !!!

~ Owhhhhhhhhhhhhhhh...... monday yang terhamat lah blues nya!!!


Macam beselah kannnnnnnn, bila dah coti raya lama sangat, mulalah mud nak keje semula jadi suam2 kuku je.......Nyaris2 aku tak tercoti lagi hari nih......hu3.........

Hari ni memang rasa kurang je mud nak keja. Rasa nak extendsionkan je lagi coti2 hari raya. Tapi nak wat camane. Kang abis pulak baki coti aku yang tinggal nyawa2 ikan tu......

Rasanya sume orang pon rasa perkara yang sama kannnnnnnn.......:(

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

blues pun iye, magic pun iye gak sbb hari nie 'makcik' dtg mintak mahap woo.. giler punye t'kezut org..

azzey berkata...

Areleez; ooooo....mmg magika betollah! so dh jd best friend forever la makcik tuh? ha3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs