UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 7 September 2010

BANNER UCAPAN SELAMAT HARI RAYA

Kalau masa nak masuk bulan pose ari tu, sana sini banner digantungkan untuk mengalu2kan kedatangan bulan Ramadan.......TAPI.....sekarang banner2 ucapan Selamat Hari Raya, sana sini boleh kita jumpa.

Suasana cam tu menambahkan lagi kemeriahan nak menyambut hari raya. Lagi2 bagi 'perantau' cam aku ni. Mula sayu teringatkan kampung. Sob3.........

Esok sehari lagi kena keje. Petang dah boleh balik kampung. Selamat balik kampung sume!!!

5 ulasan:

ikiqzana berkata...

balik kampung mana azzey..??
hati2 di jalan raya tau.

ardinihumaira berkata...

selamat balik kampung kak :) semoga selamat sampai ke destinasi

azzey berkata...

ikiqzana: sy blk perak......insyaallah mlm ni.zana blk mana?

ardinihumaira: tq dni.....dni pon sama ye....:)

ArELeEz berkata...

org pun balik perak jugak. hmm.. musti jemm kan? ;P

azzey berkata...

Areleez: perak ke? bkn dh kena buang negeri ke? kah3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs