UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 8 September 2010

AKSI CANDID TAK HAGAK2!

Ni sume citer masa aku balik kampung cuti Hari Merdeka tu. Masa nak tunggu time berbuka sempat amik gambor secara candid. Maka inilah hasilnya.......ha3.......


~ My bro yang tak kisah guna prop hape pon janji boleh pose. Dengan periuk elektrik pun jadik! Sampai hubby aku kelu lidah seribu bahasa !!!

~ My litlle sista plak......memang dah diakui oleh Kerajaan sawan kamera. Jadi tak yah lah terkojut dengan aksi poyos dia tuh! huh!!!

~ My BIL plak may be dalam hati dia kata....." sabor jelah, redha je aku dapat bini cam gini......." hik3.....


~ Kan aku dah explain tadi.....my sista ni dah nasib dia sawan tahap gaban dengan kamera. Dia memang dah dilahirkan cam gitu. So kami malas nak fikir banyak........abaikan jelah........ha3....larikssssssssssssssssss


6 ulasan:

amirah berkata...

meriahnya lauk berbuka..hehehe..salam ziarah

azzey berkata...

amirah: mmg meriah....bila dh berkumpul ramai2....hi3....ni baru 3 beradik je....klu ada 10 beradik, camane?

azzey berkata...

amirah: tq sudi ziarah....slmt hari raya :)

ArELeEz berkata...

mengapakah daku b'kedaan begitu! adeh3..

eelobor berkata...

memang seronok berbuka posa ramai2 kan?

azzey berkata...

Areleez: ntahlahh...aku x menegrti....hu3....

eelobor: mmg seronok sangat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs