UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 22 September 2010

SHOPPING LEPAS RAYA

~ Kat tangga escalator jadi untuk posing!


Kalau masa nak raya, mall sana sini penuh sesak dengan orang ramai yang membeli belah untuk persiapan hari raya. Tapi bila dah lepas raya, mall jadi sepi dan tenang sekali! Ha3........Dah tak berapa ramai pengunjung. Almaklumlah, bila dah lepas raya.......nak shopping untuk apa pun. Duit yang ada pun, cukup2 untuk tunggu gaji je......hu3......

Tapi kalau yang masih nak shopping tu, memang masa ni sesuai sangat. Senang nak pilih memilih. Orang tak ramai. Mall pun tak sesak. Tinggal nak sediakan duit je!!!

2 ulasan:

soclose2213 berkata...

mesti bnyk dpt wit raye..nak jugak..=.=

azzey berkata...

SC; Duit raya x dpt.....byk meng'hulur' dpd dapat!!! hu3......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs