UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 6 September 2010

SPECIAL THANKS TO MY MUM

~ Wif my mum......... Sila abaikan botol kicap dan periuk itu hokay......hu3........


Entry khas untuk my mum.........

Just to share special thanks to my mum.........

  • Coz........masakkan lauk kegemaran aku masa balik kampung hari tu.......
  • Memang sedap @ marvellous!!!
  • Sampai aku makan tak hengat donia......hi3......
  • Sampai terkenang2 lagi betapa sedapnya masakan bonda terchenta.......
  • Dan.........aku tak sabor nak balik kampung lagi untuk rasa masakan yang tak boleh ditandingi oleh mana2 chef pun dalam donia ini.......
  • For me.........My mum is the best in cooking !!!!! Untuk aku dan adik2 aku.........:)

Lastly...............

SPECIAL THANKS FOR MY MUM..............MMMMMMMUAHHHHHHHHHHHHH!!!!

9 ulasan:

velasrizal berkata...

wah dh sampai kg ek cik azzey.. bestnye .. i kat KL lagi huhu...

Kuih Raya Tunjuk - Tunjuk

velasrizal berkata...

wah dh sampai kg cik azzey ek..bestnye..

Kuih Raya Tunjuk - Tunjuk

Solehah berkata...

best..terigat pulak masakan mak..walaupun simple, tapi sedap..

ardinihumaira berkata...

masakan mak memang terbaek :D

Gadis Kampung berkata...

nak coklat tak?sedap sangat jom join contest nie http://littlesweetbrown.blogspot.com/2010/09/sweet-brown-contest.html

eelobor berkata...

itulah kelebihan air tangan bonda yang membesarkan kita

azzey berkata...

velasrizal: dah spi kpg.....tp skrg ni kat kajang lagi, sok baru blk kapg lagi terus utk cuti raya.....hu3..

Solehah: x pe2....MIL ada kan? mak jg tu...

ardinihumaira: mmg yg The Best dlm donia kan!!!

Gadis Kampung: tq :)

eelobor: air tanganitu yang membuatkan kita rasa kenyang sejak baby lagi kannnnnnn :)

ArELeEz berkata...

semlm mak masak kari xkari. perrgghhh..! malatops, babe..!

azzey berkata...

Areleez: ha3 ...klari x kari. resepi rahsia ibunda tu....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs