UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 28 September 2010

LAGI2 PHOTOSHOOT RAYA (RUMAH PAK NGAH)

~ Mak Ngah & Pak Ngah

~ Inilah satu2nya anak Pak Ngah & Mak Ngah........Abang Asri ; anak istimewa........

~ Odah & Kak yong wif their 'ayah'......

~ Sayangggggggg Odah!

~ Sayangggggggg Kak Yong!

Mengulang kembali aktiviti di hari raya pertama. Sesi photoshoot raya dah bersambung kat umah Pak Ngah plak! Gamat jadinya! Pak Ngah plak memang sporting. Cepat je dia capai baju bila diajak bergambor bersama2!

Bukan selalu dapat jumpa. Setahun sekali atau 2 kali je. So, bila amik gambor macam ni.....adelah juga kenangan yang boleh disimpan nanti.

Bermula dengan turn aku dan hubby bersama Pak Ngah & Mak Ngah......Then turn my bro plak.....seterusnya gambor beramai2 dan ikut sesker hati je nak gaya macam mana pon! Ha3.......

~ 'Peace' tak hengat2 from Kak Yong......

~ From Left: My hubby, Mak Ngah, Pak ngah & Me

~ From Left: My SIL, Mak Ngah, Pak Ngah & My Bro

~ From Left: My mum wif Kak Yong, Mak Ngah, Pak Ngah & My princess

~ From Left: My Bro, Mak Ngah, Pak Ngah & Me.....
~ Sitting In Front: My Sista........Sapekah yang paling chumel di sini ??? Ha3.....

Tak cukup kat dalam umah......we alls sambung lagi bergambor kat luar umah. Sampai geleng 2 kepala Pak Ngah tengok gelagat anak2 sedara dia yang tak hengat2 nih!!!

Tapi, aku dapat rasa yang dia happy sangat bila aku dan adik2 datang ziarah dia kat situ..........

~ Geram tol aku dengan dua laki bini nih.........hish!!!

~ Finally..............Dapat juga aku posing sensorang......

~ Aku paling sker gambor ni......Cam konvoi beramai2 ke seluruh negara plak !!! Ha3.......

~ Gambar beramai2 sebelum balik! Memang ceria habis!


Dah penat bergambor........so we alls pon dah siap2 nak mintak diri balik ke Teluk Intan. Jam pon dah pukul 3: 30 petang.

Sayu juga rasanya bila bersalam-salaman dengan Pak Ngah dan Mak Ngah. Teringat segala jasa baik keduanya masa aku tinggal kat situ.....sob3.......Sedih........Mudah2an Allah panjangkan umur kami semua untuk bertemu lagi di masa2 akan datang.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs