UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 22 September 2010

MY MUM PON SPORTING JUGA !

~ My mum yang sporting habis!


Kalau sebelum ni, aku citer tentang my granny yang sporting bila diajak bergambor......My mum pon tak kurang juga sportingnya. Tengok jelah gambor kat atas tu......My mum dengan rela hati melentokkan kepala atas arahan my sista yang poyos tu......Hu3......

Cayalah mak! Nasib baik my mum tak pkai spek hitam sambil buat aksi tunggang motor tu. Kalau tak lagi gempak beb !!! Ha3....................

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

cunnye! mak sapa la nih? heh3..

azzey berkata...

Areleez: mestilah cun......tgk je lah anak2 nya......lg2 yg sulung tu......ha3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs