UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 13 Oktober 2010

SAYANGI GIGI ANDA

Ini bukan iklan promosi atau iklan kesihatan. Saje je nak mengingatkan ( diri aku terutamanya.....coz dah lama tak jumpa dentist!

Gigi penting untuk kita mengunyah makanan. Dan penting juga untuk penampilan. Kalau rosak ke....berlubang ke....cepat2 le dapatkan rawatan. Jangan biarkan. Bila dah sakit gigi susah. Tuhan je yang tau betapa sakitnya. Masa tu lah nak 'meroyan' tak tentu pasal.......hu3.....

Sebaiknya dapatkan pemeriksaan secara berkala ; sama ada 6 bulan sekali atau setahun sekali untuk berjumpa doktor gigi.



~ Dan jangan abaikan 2 barang ni.....untuk penjagaan gigi! Credit to google...

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dah lama dni tak wat pemeriksaan gigi :D

ArELeEz berkata...

terima kasih wahai 'dr gigi lantikan sendirik' sbb m'ingatkan.. ;P

azzey berkata...

ardinihumaira: akak pon.....hi3.....

Areleez: uisk! lantikan tetap dowhhhhh......:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs