UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 22 Oktober 2010

PERNAH TAK RASA MACAM TU?......MAKNANYA......

Pernah tak ......bila terpandangkan seseorang yang datang menghampiri kita......tak kisahle kawan ke......jiran ke......sedara-mara ke.........sape2 pon.......Terus terdetik kat dalam hati......

"...........Kenapalah dia ni / 'masalah' ni/ 'beban' ni/ ada kat sini...........(dalam hati kata.........mana aku nak pegi ni, malas nak jumpa dia......."

Maknanya.......memang dah ada tanggapan yang negatif pada 'orang tu'. So.......jangan le sampai kita jadi 'orang yang dimaksudkan'.......

5 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

belum lagi terpikir..

cuma kalau ada orang yang pm or ym..kak akan terpintas...nie nak tanya khabar nie...sebab dah lama dia tak pm aku...heheheh

jeBateja berkata...

Den ada 2 3 orang....mmg ANTI tull....ahakz

ardinihumaira berkata...

pernah juga, kak :D

LeEanEEm berkata...

ramai....

azzey berkata...

Siti ruhayu: kdg2 terfikir cam gitu kak....:)

jeBateja: Besenya org yg kita anti le pun kannnn.....

ardinihumaira: akak pun .....

Leeaneem: spi blh wat listing ek?...heh3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs