UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 15 Oktober 2010

NI YANG BEST KEJE HARI JUMAAT

Hai kengkawan.......Aku dah kat umah ni. Sementara tunggu kain dibasuh oleh mesin basuhku......hu3.....sempat blogging kejap! Ni yang bestnyer keje hari Jumaat coz masa keje tak begitu lama. Waktu rehat yang lama! 12:15 t/hari - 02:45 petang. Kan ke lama tu.......

Rasa nak extend je sampai petang......he3.......boleh tengok Budget 2011 petang ni......Buleh ke wat cam gitu??? *wink*

p/s: Mudah2an banyak khabar gembira dalam Budget 2011 petang nih!

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni tak pernah tengok budget tau kak walopon suka subjek ekonomi. tatau nape ;p

eelobor berkata...

petang nti ramai bloggers jadikan bajet sebagai entri mereka. eelobor tak terkecuali kut

ArELeEz berkata...

tp, org rase, 12.15-2.45 p.m tu macam sekejapan jerk.. kalau la hari bekeje adalah 8-12 p.m jer. kan ke sorga tuh? heh3..

azzey berkata...

ardinihumaira: akak dl pon x sker.....semenjak 2 menjak ni je ter sker! he3....

eelobor: sy pon x terkecuali!

Areleez: tu pon sorga tuh.....tp menempah sengsara tuh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs