UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 26 Oktober 2010

DUIT…..BAYAR SANA, BAYAR SINI……MACAM AIR LALU JE

Hari ni kat office………

Yang sorang mintak duit kelab (untuk office aku le ni…)……Aku pun bayor…….

Yang sorang ingatkan duit Kelab Sukan……..bayor le juga…….

Ada lagi sorang tanya duit tabung untuk unit pulak………nak kata hape, bayor lagi…..hu3…..

Sudah2nya kat situ je dalam 40- 50 juga……

Alahaiiiiiii duit….macam air je lajunya!!!

5 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

itulah kejap aja duit habis kan

mzhany berkata...

hany kt opishhh byr duit khairat jer...seb baek..hohoho tp betol memang lajuuu jer kan...

Weeda berkata...

tau xpe...duit tu kejap je sempat pegang...

ardinihumaira berkata...

tu lah... kadang2 rasa takmahu berbelanja.. sobss

ArELeEz berkata...

tp, klu air tu duit, musti best kan? agak2 nak duit jer, carik air! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs