UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 29 Oktober 2010

PETANG NI BALIK KAMPUNG

~ Nak balik kampunggggggggggggg......lalalaaaaaaaaaaa........

Aku tengah berkemas barang untuk balik kampung petang ni lepas abis keja. Insyaallah......Sambil2 tu tengok TV dan basuh kain baju yang masih ada.

Besenya aku kalau nak balik kampung........mesti kain baju yang kotor aku basuh dulu. Kemas umah tak sempat pun tak pe, yang penting kain baju sume dah dibasuh bersih!!!

Korang ade ke yang balik kampung juga minggu nih???

6 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Selamat balik kampung ... Krm salam kat mak eh.

soclose2213 berkata...

takde..ada exam..ntah bila nak balik,kg jauh nun di sana..

TWEETY BERT berkata...

kirim buah doyan satu hehe balik telok intan ek

azzey berkata...

kakchik@ella: insyaallah kak.....!

SC: x pe, fokus pada exam dulu......nt dh abih exam blh blk kampung yg jauh tu! hu3.....

TWEETY BERT: Yele...tk intan kpg teman. X blk batu gajah ke? heh3...

ardinihumaira berkata...

dni baru sampai rumah.. tadi lepas picnic balik kampung ja:D

Mohd Rozaili Mohd Adnan berkata...

teman hari2 blk kg.....he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs