UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 19 Oktober 2010

KELUARGA PERCAYA TUNANG SEMBUNYIKAN ROZALIYA

~ ROZALIYA


Bandar Cheneh Baru - Keluarga Rozaliya Mat Lazim, 20 , gadis yang dilaporkan hilang selepas keluar bersama tunangnya untuk membeli barangan perkahwinan kini bingung apabila tunang mangsa dikatakan seolah2 melarikan diri dan sukar dihubungi sejak semalam.

Ibu mangsa, Sabariah Mansor, 42 , cuma dapat menghubungi tunang anaknya itu pada jam 5:30 petang setelah cuba menghubungi berkali2. Tunang anaknya memaklumkan yang dia ketika itu berada di Johor Bahru.

Tetapi apabila dihubungi semula, dia menyatakan yang dia berada di Melaka. Keluarga Rozaliya mengesyaki sesuatu kerana kereta pemuda berkenaan masih berada di rumahnya.Untuk berita selanjutnya boleh didapati di sini.

* Apa2 pon kita doakanlah supaya Rozaliya akan kembali ke pangkuan keluarganya secepat mungkin dengan selamat.


4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

kalau macam ni lah tunang dia, baik jangan bagi kawen. tak senonoh. dah la pernah nak wat benda tak elok kat rozaliya. boleh disyaki ni.. grrrr... dni geram tahap max ni kak.. dushhh tunang dia

lady XOXO berkata...

haaaaaaaaaa klu betoi tunang dia wat lari.. mmg nk kenaaaaaaaaaaa arrrrrrrrrr... campai ati.. cedeh ar berita ni.. camner keadaan si gadis manis tu.. cian dia.. YA ALLAH kau pertemukan lan beliau pada keluarganya kembali...

MiYOKO TACHIBANA berkata...

hmmm..ade gak org skt mental cmtuu...tkt laaa...

azzey berkata...

ardinihumaira:akak pon sian ngan dia n family dia.mudah2an dia slmt dan cpt kembali kpd family dia......

XOXO: x tau nk ckp lah......coz stil x de bukti lg. cuma kita doakan je dia slmt dan x diapa2kan. Mudah2an dia cpt blk ke pangkuan family dia....

MiYOKO TACHIBANA: skrg ni mcm2 blh jadi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs