UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 16 Oktober 2010

BERGAMBAR / TANGKAP GAMBAR.....MEMANG AKU SKER.....SO ???

"Asyik ngan camera je ko ni"......... " Dia tu sker sangat bergambor/amik gambor"......."Ko ni dah macam reporter je"........

Kat atas ni sumenyer antara 'skrip2' yang bese aku dengar tentang diri aku . Kengkawan yang selalu cakap cam gitu. Aku??? Ada aku kesah? He3.......Aku tak kaco orang pon. Aku pon tak paksa orang ikut sker apa yang aku sker.....

Memang aku sker bergambor / tangkap gambor.......Memang aku selalu usung kamera murah aku ni ke hulur ke hilir ( ada budget lebih nak beli yang MAHAL....hu3......). Memang ni favourite aku.....SO???

P/S: What's the problem? Janji aku tak kaco orang. Dan entry pon kekadang perlukan gambor2 sebagai penyeri........Kan ke blogger......he3.....

6 ulasan:

relevan berkata...

Kome tak suka tangkap gambo..risau kamera boleh terbakar..hehe!

azzey berkata...

relevan: he3....x sker ek? Tp teman mmg sker bebenor....heh3.....

eelobor berkata...

lantak ape la orang nak cakap aper sis, bukan boleh tutup mulut org lain dr bercakap apa pun

azzey berkata...

eelobor: yup! u r right....yg penting kita HAPPY kannnn....:)

ArELeEz berkata...

betul3!!

azzey berkata...

Areleez: mmg betol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs