UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 17 Oktober 2010

RASA BANGGALAH! EN BEN JADI FOLLOWER AKU

~ Rasa bangga yang tak terhingga .......Bila En BEN jadi follower aku.......hi3......

Aku susah nak tido. Pukul 2 pagi on laptop then nak update blog. Tetiba terbeliak biji mata (terus hilang ngantuk......) bila tengok Otai bagi aku dalam blogger nih......En BEN jadi follower aku.......* jakun sekejap*

Sorry ek kengkawan.......Tau..... dah banyak blog yang En BEN ni follow. Tapi bila dia sudi follow blog aku yang tak segah mana ni.....rasa teruja sesangat !!! Thanks a lot En BEN.........:)

* Mata aku terus terang seterang2nya.....hilang ngantuk! Ha3.....

3 ulasan:

eelobor berkata...

hihihih, BEN memang dah top bloggers

ArELeEz berkata...

dia tu yg blog tiffinbiru tu kah? yg dapur tanpa sempadan tu, ek?

azzey berkata...

eelobor: teringin nk jd cam dia......* berangan2*.....he3....

Areleez: eh bukan lah.....mmg blog dia nama BEN ASHAARI......sempoi, tp entry mmg slalu update!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs