UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 27 Oktober 2010

KOMEN.....BALAS

Ada yang kata mesti komen.....bila dah komen, mesti balas

Ada yang kata mesti balas......kalau tak balas, nanti kecik ati orang tu.....

Ada yang kata singgah baca pun dah cukup..........Janji kita masuk blog orang tu.

Ada yang kata........ikut sker la..........komen ke, tak komen ke, balas ke, tak balas ke........TERPULANG.........

Pendapat aku yang tak berapa pandai dan kurang pengalaman ni pulak.......Kalau boleh balaslah komen yang dah ditinggalkan mengikut kemampuan kita.....Dan kalau boleh komen lah mengikut yang sepatutnya bila kita dah singgah dan baca blog seseorang. Dari segi psikologinya....kita dah menggembirakan hati orang tu.

Bila orang gembira...dia akan jadi sker......Sker kat sape.......Sker kat kita le yang sudi singgah, baca dan komen kat blog dia.......Dan bila dah sker, mudahle hubungan tu berpanjangan.........Pendapat aku je. Tak perlu ikut kalau rasa tak sesuai.......:)

5 ulasan:

My Little Diary berkata...

saya komen, awak komen, saya balas, awak pun balas.. suke3x...

ardinihumaira berkata...

dni biasanya balas komen jenis soalan atau yang dni sempat je. sebab dni serius tak sempat nak balas. hu..

azzey berkata...

My litle Diary:sy pun sker gak! heh3.....

ardinihumaira: x pe.....balas yg termampu....follower dni pun ramai. mana nk balas satu2.....:)

amirah berkata...

selalunya ikut masa, sempat ke tak..kalo busy sempat baca jela..ermm

ArELeEz berkata...

nak b'pantun buleh x? ehem2.. pecah kaca, pecah gelas, sudah baca, harap balas! ecewah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs