UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 17 Oktober 2010

SUNQUICK BLACKCURRANT


Petang2 cam gini kalau bancuh SUNQUICK BLACKCURRANT nih memang sedap! Dapat plak yang sejukkkkkkkkkkkkkk tu. Memang tip top lah!!!

Selain Blackcurrant ni, aku sker gak yang orange tuh! Dua2 pon sedap! Ada ke yang sker dengan minuman ni???

8 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

lama betul tak minum sunquick ni, rasanya yang perasa ni belum pernah cuba

ardinihumaira berkata...

sukaa! sedap tak hengat sunquick tu.. nyumm :D

segitujuh berkata...

panas dalam bilik ni. Kena cari sunquick.

mia berkata...

hehe..da try sunquick tea limau dear..best sgt..hehhe

ArELeEz berkata...

pakcik sker mango. org sker blackcurrant/orange. mango pun best jugak. tropical pun. eh2! bnyk la plak! sume skerlah! ha3..

jeBateja berkata...

Mana best minuman ni....tak best arrr....tapi..kalau hang bancuhkan...best sgt...sgt...ahakz

TWEETY BERT berkata...

haus bila tgk air nih huhu

azzey berkata...

Sharinginfoz: blh le cuba pas nih.....:)

ardinihumaira: mmg sedapkan dni.....:)

segitujuh: kuar cpt ....cr sunquick nih! hi3....

mia: ooooo, ye ke/ nt try.....tq!

Areleez:sume sker ek?bagus2.....BELILAH SENDIRIK! kah3......

jeBateja:den bancuh? aik ekau bayor upah buleh? he3....

TWEETY BERT: Hu3......kena cari air tu.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs