UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 17 Oktober 2010

TURN YANG KE-3

Dah pukul 3 petang. Turn ke-3 juga lah kain baju aku untuk disidai. Sib baik cuaca panas lagi. Sempatlah kain2 tu kering. Hari2 cuti macamnilah. Banyak kain yang dicuci dan disidai.

Yang sakitnya bila bab nak melipat dan menyusun dalam almari nanti. Ada sape2 yang rajin tolong tak? Aku nak 'sub'kan je keje tu nanti.....He3.......*keji sungguh kannnnnn*.....

5 ulasan:

mia berkata...

hehhe...lega kan bilik tgk baju semua da cuci..semak sgt kalu bju3 byk

azzey berkata...

mia: blh jd belukar kalo biorkan! hi3....

ardinihumaira berkata...

dni ada kelas hari ni .. hehe semua kain umi yang sidaikan ;D

ArELeEz berkata...

kose ah kak! kain org pun dah macam gunung kinabalu tuh, xb'lipat2! hu3..

azzey berkata...

ardinihumaira: best ye dok ngan umi......:)

Areleez: nak tumpang tinggikan lg gunung tu bolh?.....hu3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs