UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 23 Oktober 2010

AKU TAKKAN JEMU

Everyday aku akan cek akaun nuffnang. Kalau bukan pagi.......sebelah petang. Kalau petang tak sempat.....sebelah malam mesti aku sempat2 kan juga!

Senang citer, sekali sehari aku mesti cek akaun kat situ. He3.........bukan banyak mana pon earning yang ada. Tapi nak tengok juga. Nak amik tau juga. Selain tu boleh tengok berapa ramai yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni.......

P/S: Aku takkan jemu ke situ.....NUFFNANG.......:)

5 ulasan:

Nur Azila Ismail berkata...

hehe . zila x de earning lagi

nur berkata...

i love nuffnang too
ALL IN ONE

ardinihumaira berkata...

dni pun tak pernah jemu.. :)

LeEanEEm berkata...

camner nk check..ajorkan...

azzey berkata...

Nur Azila: pelan2 x lama lagi ade le tu....yg penting pasang adds tu dulu...

nur: me too.....*LOVE NUFFNANG!*

ardinihumaira: dan x kan jemu kan dni.....:)

Leeaneem: pegi kat www.nuffnang.com
pas tu log in. then click kat earning....ada appear kat situ earning kita. dh bp dah skrg ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs