UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 17 Oktober 2010

MENGEMAS RUMAH = SENAMAN

Baru siap basuh kain, kemas umah dan mop lantai. Masih ada sikit lagi yang belum siap. Huh! Memang penat dan menitik2 peluh. Dah sama macam joging 10 pusingan! Ha3......

Bagus gak kalau everyday cam gini, tak yah susah2 nak pegi gym ke .....padang ke........kemas umah pon dah boleh kuar peluh. Yang penting ada aktiviti yang dibuat.

*Tapi......kalau hari cuti je leh wat sume ni......hari2 keja......mintak ampunnnnnnnnnn, tak termampu! Hu3......

7 ulasan:

My Little Diary berkata...

aktiviti yang baik utk kesihatan, masak apa hari ni.. hehe

azzey berkata...

My Litle Diary: sorang2 ni mls plk nak msk! he3....

mia berkata...

heheh..betol3..kemas umah mmg brpeluh3 kan..tp best..

ArELeEz berkata...

org pun semlm baru b'kesempatan mengemas umah. habuk dah setebal lapanploh inci woo.. hu3..

ardinihumaira berkata...

kak meh ngemas bilik dni. bersepah ngan buku dni buat sebab tadi tak jumpa cari jam hahaha :p

suamihanyisterizuki berkata...

azzey, stuju stuju, buat keje umah ni sgt berpeloh kan...ahahha nk nk masak...fuhhh

azzey berkata...

mia:berpeloh2 mcm mandi plk jdnya! tp mmg best bl tgk umah dh kemas!

Areleez: cukupkan le 100 inci! :P

ardinihumaira: jp g akak spi! siapkan pizza tasha dl!

suamihanyisterizuki: msk lbh ek! nt sy dtg!...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs