UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 27 Oktober 2010

KERANA MULUT...............

Kerana satu mulut.....banyak mulut2 lain yang boleh jadi kecoh. Kecoh sebab bergaduh. Satu mulut jaja citer yang tak elok........banyak mulut2 lain yang akan tak puas hati.

Bila dah tak puas hati .....hape lagi. Bergaduh le jawabnya. Masing2 nak betulkan diri masing2!. Tapi tuan punya mulut yang jaja citer tak baik tu plak.........terus senyap gitu je. Terus tak kuar sepatah kata pun dari mulut dia! Macam tak de rasa bersalah langsung dengan mulut2 lain ni.

Aku plak......mulut terlopong jelah tengok mulut2 lain yang tak renti2 gado tu!.....Hu3.......

6 ulasan:

amirah berkata...

kalo jadi saksi ni kdg2 tgk perangai orang cam kelakau plak ...

ardinihumaira berkata...

susah juga tu kan kak.. isk3

ChiLaBaey's Spot berkata...

Kali pertama masuk ke blog awak ni... Nice blog...

Jom join contest saya... Tarikh tutup tak lama lagi ni... Hadiah best... :)

http://chilabaeys.blogspot.com/2010/10/perhatian-contest-chilabeays-spot-telah.html

ainzuryn berkata...

mulut tempayan tak kata apa-apa ke? heeee

azzey berkata...

amirah: betul tu. spi klu blh nak tgk sampai ending! * buruk punya perangai *....hi3.....

ardinihumaira: tulah dni...mmg susah kannnnnnn

ChiLaBaey' Spot: Kali pertama? Wah, sy sker! Tq....teruskan le utk kali yg ke -2 ek.....:)

p/s:Tq for the contest!

ArELeEz berkata...

apsal xamik gambar mase diorang gaduh tuh? buleh jadik bahan bukti! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs