UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 24 Oktober 2010

SAKIT KEPALA.....MULUT ULCER

Baru sekarang dapat update blog. Sejak pagi asyik baring.....dan tido je. Sakit kepala. Mulut pulak kena ulcer. Dah lama tak kena, 'bertandang' lagi ulcer ni kat mulut aku.......

Blogwalking pun baru nak mula. Badan tak berapa sihat nih.......Tu yang lambat sikit update ari nih........

Asyik baring dan tido je pun bosan juga. Jadi gagahkan le juga bangun buat apa yang patut........hu3......

8 ulasan:

mia berkata...

cpat sembuh azzey..

ardinihumaira berkata...

moga cepat sembuh tau kak...
ulcer ni kena kumur dengan air garam baru cepat lega. dni pernah cuba wat gtu... huhu

azzey berkata...

mia: tq.....harap2 cam tulh....

ardinihumaira: tq dni....akak sapu terus garam kat situ. pedihnya Tuhan je yg tau, sampai menitik air mata!!!

kakchik@ella berkata...

skrg ni panas la dik. that's y sakit kepala dn ulcer. minum air byk2 tau.

Sharinginfoz berkata...

mulut ulcer nak makan pun tak sodap

azzey berkata...

kakchik@ella: tulah kak, spi nk minum pon dh x selesa......hadoi!

Sharinginfoz: mg pon. mulalah nak angin je.....hu3..

nur berkata...

azzey.. ulcer= minum air banyak2.. pakai bonjela..
sakit kepala.. makanla ubat.. panadol pun dah ok kot..
get well soon
ALL IN ONE

azzey berkata...

nur: mmg saya ni selalu kena ulcer. ....tq nur....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs