UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 17 Oktober 2010

PERUT RASA PEDIH

Bangun2 je pagi ni perut rasa pedih. Tu tandanya perut mintak diisi. Dan itu maknanya.......sarapan tu mesti. Jangan tinggalkan sarapan, sebab ia membekalkan tenaga untuk kita meneruskan tugas2 seharian.

Kalau malas nak masak beli je yang banyak dijual. Kalau rajin.....masak, so boleh jimat sikit. Aku? He3.........kekadang je masak. Itu pon bila mud rajin aku datang!

Okaylah, nak ke dapur kejap nak bancuh segelas susu. Cukuplah untuk alas perut pagi ni.......:)

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni minum kopi ni kak. jum3:D

azzey berkata...

ardinihumaira: tq dni sayang. akak kopi ni x tahan. lg pedih perut nt!

eelobor berkata...

saya pun setiap pagi mesti kena isi dulu gak perut nie

ArELeEz berkata...

org b/fast makan bihun grg. beli jer..

azzey berkata...

eelobor: penting utk tenaga kan!

Areleez; alhamdulillah.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs