UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 13 Oktober 2010

MASA YANG SESUAI UNTUK MAKAN KUIH RAYA

~ Teringat2 kuih raya

Rasanya sekarang nilah masa yang sesuai dan terasa nikmatnya untuk makan kuih raya. Setelah sebulan Syawal berlalu!

Masa hari raya, ke sana sini pegi beraya....tak de selera pon nak makan kuih raya. Coz, mana2 pegi asyik jumpa kuih yang sama!

Tapi sekarang ni rasa teringin plak. Makan pon rasa sedap je. Rasa nak makan lagi dan lagi.....hi3.....Masalahnya sekarang dah tak banyak kuih2 raya yang dijual. Kalau ada pon kuih2 tertentu dan kat tempat tertentu je.....:(

* Ni gara2 rasa kuih raya kat pantry office pagi tadi le nih.......Biskut semperit, tak tau sape yang bawak.....tapi sedappppppp....

6 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

azeey...serdak kuih pun sedap bila dah abis raya...hehehe

azzey berkata...

Siti Rohayu: ya betol! :)

ardinihumaira berkata...

biskut tart nenas ada lagi kat rumah dni :D

ArELeEz berkata...

xt'ingta pun! tp, klu nasik impit, ketupat, lemang ngan ayam sirsau tu mmg hari2 dok t'bayang2! hu3..

MiYOKO TACHIBANA berkata...

beshnye kalo dpt mkn kuih raya... :) kt umah tok,ade tart nenas lg..

azzey berkata...

ardinihumaira: akak pon ada lg biskut yg sama!

Areleez:bawak2 le insaf ye .......ishk2.....

MiYOKO TACHIBANA: mmg tgh teringin nak mkn kuih raya nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs