UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 27 Oktober 2010

SELALUNYA MACAM CEPAT JE

Hari ni aku rasa waktu semakin lama semakin lambat je berlalu. Tak macam hari2 yang selalu. Yang dah lepas2 tu. Tak tau kenapa.........

Minggu ni pun aku rasa macam lambat je nak berganti ke minggu depan. Bese rasa kejap je......

Sedangkan masa tu sama je.....Stil 24 jam, 7 hari seminggu. Bukannya ada penambahan hari pun! Ataupun......aku yang tak sabar2 nak balik dah nih!!!!!!! Ha3........

* Bila aku dah mula merepek.......hi3.......

2 ulasan:

Shu Shinju berkata...

shu pon sama... rasa lambat jer masa berlalu minggu ni...huhu..

ardinihumaira berkata...

dni lak rasa makin cepat final exam nak datang.. adoyai.. takutnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs