UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 15 Oktober 2010

RM 500 BANTUAN KHAS UNTUK KAKITANGAN AWAM

Alhamdulillah rezeki lagi........kalau sebelum ni bantuan khas RM500 sempena nak menyambut Hari Raya Aidilfitri..........kali ni Rm500 lagi Bantuan khas untuk kakitangan awam gred 54 ke bawah sepertimana yang dibentangkan oleh Perdana Menteri kita petang tadi.

Tak dapat bonus pon takpe lah......Bantuan khas pon duit juga. Bolehla digunakan untuk tambahan apa yang perlu nanti. Rezeki juga tu. Terima kasihlah untuk kerajaan yang prihatin dengan keperluan kakitangan awam macam aku......he3.....

* Selain tu, yang best nyer sistem PTK ( Peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan) pon dimansuhkan....dan akan digantikan dengan yang lebih sesuai.

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

bestnya kalo dni dapat 500 tu. :D

Sharinginfoz berkata...

memang bagus untuk anak2 sekolah kan

eelobor berkata...

Alhamdulillah.....dapat gak

ArELeEz berkata...

bantuan khas pun nak.. bonus pun nak jugak.. sume nak3!! tamak haloba nih! ;P

azzey berkata...

ardinihumaira: x pe, dni leh mtk ngan deen sikit! heh3....

Sharinginfoz: meringankan beban ibubapa.......:)

eelobor: alhamdulillah.....

Areleez: hish! tamak haloba!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs