UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 25 Oktober 2010

SISTEM SAMPUL

Sistem sampul??? Hape tuh??? Ha3...........Inilah dia ‘sistem sampul’ yang aku maksudkan......


V


V


V


V


V


V


V




Dah lama aku praktikkan ‘sistem sampul’ nih. Bukan duit raya.......tapi duit yang diagih2kan ke dalam sampul untuk bayaran tertentu pada setiap bulan!

So, senang nak tengok untuk bayaran apa. Dan tak delah lagi sesuka hati guna duit gaji beli itu dan ini......hi3........Bila tengok banyak yang nak dibayor cam ni( Sewa umah, bayor keta, bil api & air, Astro dan macam2 lagi) jadi insaf sekejap nak berbelanja......heh3.......

*Tapi yelah kannnnnnnn.......lain orang lain caranya......Ini cara aku.........:)

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni pun wat cam ni juga kak.. wahhh ado chemistry la :D

azzey berkata...

ardinihumaira: oh ye ke dni.......mmg double chemistry kita nih! hi3....

TWEETY BERT berkata...

saya mesti pilih untuk meniru cara ini yeahhh

mzhany berkata...

bagus gak azzey...huhu besh besh...nnti hany pon nk try....;)

ArELeEz berkata...

dlm sistem tu, ade x tag name org? heh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs