UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 11 Oktober 2010

DAH LUMRAH SEORANG FRONTLINER.......

Sebagai seorang frontliner, of course sape2 yang datang berurusan dengan jabatan tempat aku bertugas, akan jumpa dengan aku dulu. Perkara tu beselah bagi aku.

Cuma yang tak bestnya.......bila pelanggan yang datang tu sambil tanyakan soalan dengan kita.......mata asyik tenung je pada kita. Kalau tenung2 bese tak pe, ni tenung dah lain macam plak......Ni pengalaman aku sendiri........bukan citer rekaan hokay......

Kalau pelanggan yang cam gitu, agak2 boleh tak....kalau aku cocok je mata dia tu.........Hish, geram sunguh!!!

* Dah memang dilema seorang frontliner.......kannnnnnn...... TAPI, AWAS........Jangan lebey!

3 ulasan:

eelobor berkata...

nasib dah jadi orang cantik kannnnn??? hihihih. biasa lah kena tenung2

ardinihumaira berkata...

dni nak jadi tukang cocok kak.. dni cocok ngan penyapu nenek kebayan. jom3 :D

azzey berkata...

eelobor: cantik kah??? hu3.....Aku teruja......kah3......

ardinihumaira: nt akak employ dni jd tukang cocok mata2 yang agak bermasalah tu ek!.....heh3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs