UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 11 Oktober 2010

JALAN-JALAN SAMBIL BERFOTOGEDIKS

~ Berfotogediks harus dimulakan di dalam keta dulu......hu3......

~ Asyik tangan aku yang snap ....mesti gambor aku yang lebih n gambor my hubby mesti kurang. Tapi tak peduli aku nak tempek gak kat sini.......heh3......


Actually masa balik dari mandi-manda kat Air terjun Sungai gabai tu......we alls terus ke Putrajaya. Saje je nak bawak My granny yang tak penah sampai ke situ. Sempatle beliau solat Asar kat Masjid Putrajaya tuh......

Pas tu singgah kat Jambatan yang berhampiran dengan PICC tu. Cam cantik je view kat situ. Orang pon ramai yang drop by semata2 nak amik gambor. So we als pon tak terkecuali. Layan jelah gambor2 yang ada ni ek!

~ Pasu bunga gergasi buat aku terpikat sudaaaaaa.........

~......sampai aku berfotogediks di bawahnya.......:)

~ Cantik tak view tasik kat belakang sana nun.......


~ Setiaku di dini......*wink*.....

~ My hubby yang amik gambor ni......Suatu ketika dulu dia penah koje kat situ........hu3......

~ Wif my mum

~ Wif my granny

~ Sian dia.....tak sape yang peduli.....Bawak dirilah tu......:(

~ Aku sebenornyer naksnap gambor my niece bedua tu jerk....Tapi 3 'makhluk' tu tetiba plak menyinggah! Huh!!! My granny cam tak puas ati je, aku x ajak beliau bergambor skali! kah3....

~ Kan aku dah cakap dia merajuk....bawak diri.......sampai nak terjun2.....Jenuh pujuk baru mau senyap!.....muahhhhhhaaaaaaa.......

1 ulasan:

ardinihumaira berkata...

sporting la hubby akak... deen tak sukabergambar.. cmana la dni.. agak2 deen sudi jadi tukang ambik gamba ke tak nanti ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs