UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 Oktober 2010

BERPAKAIAN IKUT KESESUAIAN

Ni nak membebel sikit ( chewwwahhhh....cam bagus je nak membebel kan...hu3...) pasal etika berpakaian. Sesetengah orang pandang remeh sangat etika berpakaian nih.

Pakailah mengikut suasana dan keperluan .Contohnya kalau ke office jangan le pakai jeans dengan T-shirt kecuali dibenarkan. Lebih teruk lagi kalau pakai selipar. Yang pompuan plak janganlah ikat tudung tu cam nak pegi pasar beli ikan untuk masak lauk tengahari! Pakai lah tudung sekemas mungkin di samping suai padankan dengan kaler baju yang dipakai.

Bukan harga dan jenama jadi ukuran........tapi pembawaan diri tu yang penting! Sekadar pendapat aku je.....

4 ulasan:

ArELeEz berkata...

tukar profession la.. jadik image consultant. heh3..

ardinihumaira berkata...

penampilan tu penting ;)

Gadis Kampung berkata...

betul2 saya setuju sangat..jaga image baru orang tengok pun selesa...

azzey berkata...

Areleez: nak3!!! :)

ardinihumaira: sbb ia mencerminkan keperibadian kita!

Gadis Kampung: br org respect kita......:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs