UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 6 Oktober 2010

MANGGA MUDA DARI KAMPUNG

~ Mangga muda yang fresh dari kampung..........

Mangga muda memang sedap. Lagi2 yang fresh dan baru dipetik dari pokoknya.Aku memang penggemar mangga muda. Sedap makan cicah dengan garam atau pon kicap!

Baru2 ni masa my mum datang dari kampung......adalah beliau bawakkan aku mangga muda. Macam tau2 je aku dah lama tak makan mangga muda yang kecik2 nih.......:)

Kalau kat kampung aku memang mudah nak dapat mangga ni. Kampung aku kawasan sawah padi......so banyaklah pokok mangga juga yang ditanam. Kalau kat bandar macam aku dok sekarang, kenalah beli. Susah juga nak dapat yang fresh cam gini.Anyway......tq for my mum !!!

4 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

nak lagik best kan, hiris nipis2, buh dalam pinggan, taburkan garam & gula, gaul2kan. pastu, buh dlm fridge dlm 1-2 jam. pastu, ngap! perrgghh..! malatops, babe..!

azzey berkata...

Areleez: ada 1 lg step tambahan utk lg sedap! .......Tlg buatkan satu pinggan!.....ngeh3......GERENTI LG SEDAP !!!

ardinihumaira berkata...

uwwwwsss sedapnya... nyum3... wat jeruk pon best :D

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

azzey,
wak lu..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs