UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 13 Oktober 2010

ANTARA CUTI & KERJA

Dalam dilema aku pagi ni. Rasa macam nak cuti, tapi malas plak nak jumpa doktor. BKat umah ubat utnuk demam dan sakit2 badan memang ada dalam simpanan aku. Bukan ape aku nak jaga rekod juga. Tak nak selalu cuti. Tapi bukan aku selalu cuti pon. Cuma 1-2 minggu ni badan rasa tak sihat......tapi aku gagahkan juga pegi keja.

Lagipun, aku masih boleh drive. Pada aku kalau boleh drive tu.....means masih boleh keja! Cuma badan ni rasa lemah2 je dan sakit2. Kepala plak asyik pening. Memang tak selesalah.

Sudahnya aku datang juga keja. Tengokle keadaan.....sampai bila aku boleh bertahan!

6 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
kalau dah tak sehat tu ada baiknya berehat...:)

azzey berkata...

My Litle Diary: timekasih atas nasihat itu....

ardinihumaira berkata...

betul3 sis... cuba sedaya upaya. kalau tak larat sangat baru mc kan.. take care!

azzey berkata...

ardinihumaira: camtulah maksud hati yg sebenornya.....tq dni...

ArELeEz berkata...

mc jer.. mc jer.. *bisikan syaiton.. ha3..*

azzey berkata...

Areleez; Syaiton yg Kak Yong ckp tu dh mengganas nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs