UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 23 Oktober 2010

RUMAH MY MUM DIGANGGU

Pagi tadi aku terima call dari may mum. Ada khabar yang tak baik. Rumah my mum kena ganggu. Bukan kena ganggu dengan manusia.............TAPI.........

Gangguan dari bunyi2 yang pelik dan senang citer menyeramkan lah! My mum citer dah kali ke -2. Baru2 ni umah my mum je. Tapi malam kelmarin umah my granny dan Mak Yang aku pun diganggu sama!!!

Bila diperiksa ........tak de plak apa2. Tapi memang my mum rasa tak senang lah dengan gangguan yang cam gitu. Aku just advice banyakkan bacaan Yassin dan ayat2 suci kat umah tu.

Makhluk2 halus ni memang wujud..........cuma kita yang tak nampak. Tapi yang tak nampak tu yang menakutkan.......coz kita cuma dengar bunyi je....... Mudah2an my mum dan my princess di kampung dijauhkan dari perkara2 yang tidak baik......Amin.

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

hu... memang seram hal macam ni kak... kalau ada rasa sesak nafas menjelang maghrib-isyak pun memang ada gangguang makhluk tu kak..

nur berkata...

seramnya azzey

azzey berkata...

ardinihumaira: mmg le seram dni.akak pun x de le berani sgt. mmg benda2 ni wujud....tp Allah jua yg lbh berkuasa kannnn....

nur: mmg seram, lg2 klu yg menempuhnya sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs