UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 8 Oktober 2010

LAYOUT @ READING LIST

Pelik ke dengan tajuk entry aku nih? Aku pon pelik gak. Since petang tadi, bila aku masuk je blog kat dashboard.......Normally kat bahagian Reading List yang kat bawah tu. Akan kuarlah tajuk2 entry dan gambar2 kalau ada gambar untuk entry tu.......

Yang wat aku pelik ari ni.....layout nya agak lain sikit. Kalau bese........kecik2 je reading list tu ngan gambor2 nya. Tapi tadi sampai sekarang ni gambor punya lah besor then kat bawahnya ringkasan entry tu. Besenye gambor kecik je kat ujung sebelah kanan setiap entry. Tapi ari ni memang lain sangat layoutnya,.....

Korang faham ke hape aku cakap nih? Nak letak gambor nya line plak meroyan tahap gabanz!!! Sakit ati aku. Yang pasti aku tak usik apa2 pon kat setting. Cam bese je.......Nape ek???

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dashboard meroyan semalam kak. hehe

azzey berkata...

ardinihumaira: .......oooooo, wonderlah.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs