UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 Oktober 2010

IRON BAJU ??? OWWHHHHHHH.........

Tengok tajuk entry pon dah tau kan hape perasaan aku........Lebih kepada yang negatif. Ha3......

Iron baju ? Memang kadang2.......dan ada juga selalu, malassssssssss je! Memang aku sker nampak kemas......nampak cantik ( perasan cantik....lantak lah kannnnnnn........dalam hati je), tapi bab iron ni memang agak liat sikit.

Kekadang saje je aku pilih jenis baju yang kainnya tak mudah renyuk. Tak iron pon nampak elok je. Kalau perlu iron pon....iron baju je tanpa iron kainnya! Tapi tak sume baju. Kalo dah terpaksa......aku iron gak. Yelah kalo dah kedut beribu2!!!

Kekadang tefikir je nak 'sub'kan keje2 iron baju ni kat sape2 yang berminat........(hu3........sampai cam gitu sekali kannnnnnnn......burok nya perangai aku......hu3......)

3 ulasan:

eelobor berkata...

ambil jer maid....

ardinihumaira berkata...

dni jarang iron baju.. haha... sadyat tak;p kalau kua jenjalan baru iron. takat g kelas dni tibai aje. sebab, dni kejar masa.. rasa bab baju renyuk tak ada apa sangat. tapi kalau g keje, konfem kena iron baju..penampilan tu penting ;)

azzey berkata...

eelobor: nak jg tu......tp.....*ada tapi plak*.....hi3....

ardinihumaira: tu yg sker pilih kain yg x mudah renyuk tu! *wink*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs