UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 19 Oktober 2010

FAMILY DAY KIPP 2010 (PART 6 - WARTAWAN POPULAR & PERTANDINGAN KARAOKE)

~ DEWAN TERATAI......Tempat Pertandingan Karaoke dijalankan.....

~ Tuan Wan Nazarie


~ Puan Zulia

Untuk menyemarakkan lagi majlis hari tu, diadakan juga acara sukaneka untuk pegawai2 atasan. Ia dinamakan acara ‘Wartawan Popular’ coz yang menyertainya terdiri dari orang2 popular dan penting di office aku.

Tugasannya ialah, pegawai2 ini diberikan satu surat di garisan permulaan dan diminta menuruti arahan di dalam surat berkenaan iaitu mencari tajuk2 artikel di dalam suratkhbar yang telah di sediakan. Giler kentang ko! Bayangkan suratkhabar yang tebal tu......Nak cari 1 tajuk je. Tengah panas terik plak tu. Nasib baik sumenye sporting!!!


~ Sory agak blur, tapi becoz of Pn Rohani nilah satu2nya wakil dari unit aku......so aku tepek gak gambor ni !....He3......... Beliau jugalah juara hari tu bagi Kategori Wanita

~ En Mat Zali (salah sorangwakil dari unit pemandu)......ramai pemandu yang masuk finale!

~ Ropi (CECUPAK) sedang beramah mesra dengan salah sorang peserta Pertandingan Karaoke.....gambor blur coz dari jauh.....


Di akhir program, pertandingan karaoke plak dijalankan. 15 peserta yang berjaya ke final .Mereka terdiri daripada kakitangan kat office aku ; dari pelbagai unit. Memang meriah. Keputusannya ; Puan Rohani selaku officer kat unit aku jadi juara bagi kategori wanita dan Shahrizal dari unit pemandu; juara kategori lelaki.

Tahniah untuk pemenang!

* To be continue.....





3 ulasan:

jeBateja berkata...

wahhhh...best nya...errr...tak de gambo makanan ke..??

ardinihumaira berkata...

bestnya kak :D

azzey berkata...

ardinihumaira: mmg best!

jeBateja: makanan dh x de!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs