UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 28 Oktober 2010

AIDIL ZAFUAN....TIDAK TUNTUT ANAK, HANYA TANGGUH "SULH"

~ Aidil Zafuan & Rita Rudaini......Sama2lah kita doakan kebahagiaan mereka.......

PETALING JAYA: Pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abdul Radzak,23, menafikan mahu menuntut hak penjagaan anak daripada isterinya, pelakon Rita Rudaini Mokhtar,34, sebaliknya kunjungan dia ke Mahkamah Tinggi Syariah, Seremban, Selasa, adalah untuk menangguhkan permohonan sulh (perbincangan) yang dibuat sebelum ini.

Aidil berkata, laporan sebuah akhbar tabloid, Rabu mengenai tuntutan itu dipetik daripada sumber yang salah kerana dia tidak mempunyai apa-apa masalah mengenai hak penjagaan anak, Airit Rayyan Rizqin yang berusia setahun tiga bulan.

“Saya mengaku bersama peguam saya ke Mahkamah Tingi Syariah di Seremban, semalam (Selasa) tetapi untuk menguruskan permohonan penangguhan sulh yang saya buat sebelum ini. Bukan untuk tuntut hak penjagaan anak seperti yang dilaporkan,” katanya di sini, Rabu.

Aidil berkata demikian ketika diminta mengulas dakwaan kononnya dia menuntut hak penjagaan anak daripada Rita melalui proses mahkamah selepas segala kemelut yang berlaku terhadap rumah tangga mereka selama ini tidak dapat diselesaikan.

Berita selanjutnya di sini - mstar

1 ulasan:

Misz-ella berkata...

Tanda-tanda akhir zaman ialah bila ramai pasangan bercerai dn hidupnya berpecah belah.

Skrg ramai kan org yg kawin-cerai, kawin-cerai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs