UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 12 Ogos 2010

IKLAN JENIS2 GIGI......

Sape pernah tengok iklan jenis2 gigi.......ha3.....Sape2 yang belum tengok, silalah tengok puas2 iklan di bawah ini. Iklan ni berbayar ye......For the limited period only!!!

Silalah menonton:-

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V


Tataraaaaaaaaaaaaa...........


Ini dia iklan jenis2 gigi berbayar termahal di abad ini.....Kah3......Iklan jenis gigi dewasa dan Iklan jenis gigi kanak2.......So, silalah bandingkan sendiri ye.....

Ha3...Inilah my hubby wif my niece yang chumelllllll tu......( memang Kak Yong ni mok2 sikit..... tuyang aku gerammmmmm sangat ngan dia tu!). Masa ni kat umah my bro. Sesaje jerk amik gambor.Tak de tema hape pon. My niece ni plak memang pandai bergaya kat depan kamera. mula2 kami sampai dia bangun tido........Agak monyok sikit.......Tapi bila dah lama.......enjin mula panas, tu yang dia tunjuk taring tu!!! hu3.....

4 ulasan:

Solehah berkata...

ada caviti tak docter?

azzey berkata...

Solehah: no cavity coz guna Sensodyne.....

ArELeEz berkata...

sejak bile lak diorang jadik duta gigi nih? ha3..

azzey berkata...

Areleez:sejak ekonomi x bp bagus......ha3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs