UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 17 Ogos 2010

MENU FROM BAZAR

~ Menu From Bazar.......Murtabak Ayam (RM2) & Nasi Beriyani Ayam (RM6)

~ Air tebu (RM4), agak2 harga tu reasonable tak compare ngan isipadu air tebu ni???


Semalam, first day aku menjenguk bazar Ramadan untuk beli juadah berbuka.Coz, dah tak de idea nak masak ..........

Actually, aku ni very the simple person. Setakat nak buka pose......makan nasi dengan telur goreng pon......dah cukup mengenyangkan! Tapi sian plak dengan my hubby. Tu yang aku gigih selama 5 hari ni masakkan juadah berbuka untuk dia. Dan semalam plak aku temankan dia beli jerk juadah berbuka......hu3......

~ Yang ni telur goreng.....homemade punyer hokay........

~ Harus tuangkan kicap ......baru syok makan dengan bawang goreng & nasi panas2........


Sampai umah dah around 6:30 pm. So kelam kabut le aku masak nasi dan goreng telur. Prepare ape yag patut coz waktu berbuka dah dekat!

Nasi Beriyani Ayam tu memang sedap, lagi2 ayam nyer. Lebih kurang cam ayam masak merah gak, tapi lain sikit rasa nyer. Yang pasti nyer memang sedap!!! So, tak sia2lah aku menziarah bazar semalam kannnnn..........

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

wah.. nasi beriani! dni lom makan lagi bula posa ni ;)

eelobor berkata...

kita pn dh mkn berbuka ngn nasi beriayani berlaukkan kambing. sodapppp, harga mahal la sket.

kat sini air tebu cuma RM3 jer kalu isipadu cam gitu

ArELeEz berkata...

mahal kedaunglah tu! kat sini 2 hengget jer.. buleh dpt 1 jag penuh.

azzey berkata...

ardinihumaira:klu cam tu blh lah try....hr ni beli ye....

eelobor: my hubby pon sker yg berlauk kambing...mmg mahal sikit, tp klau sedap x pe kan...
tulah, mmg rasa mahal air tebu tu....cni majoriti price cam gtu....:(

Areleez: inilah nasib org di perantauan....huk3....sob3....tanam tebu sendirik lh cam gni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs